Charita Svitavy

VŠEOBECNÁ SESTRA DOMÁCÍ OŠETŘOVATELSKÉ A PALIATIVNÍ PÉČE

Svitavy Plný úvazek září 2021 výběrové řízení
Kontaktní osoba
Mgr. Vendula Kouřilová

ředitelka
Tel.: 737 183 357 E-mail: vendula.kourilova@svitavy.charita.cz

Do nově vznikající služby a nově vznikajícího týmu hledáme sestřičku se srdcem na dlani, s respektem k domácímu prostředí pacienta, s úctou k člověku a životu a s odvahou jít do toho.

Vypisujeme výběrové řízení na pozici

VŠEOBECNÁ SESTRA DOMÁCÍ OŠETŘOVATELSKÉ A PALIATIVNÍ PÉČE

Stručná charakteristika pracovního místa:

  • provádění odborných zdravotních výkonů, ošetřovatelské a paliativní péče ve vlastním domácím prostředí pacienta
  • úzká spolupráce s ostatními členy pracovního týmu, vedení dokumentace
  • směny podle aktuálních pacientů, v případě potřeby i v režimu 24/7

 Požadujeme:

  • odbornost všeobecná sestra, osvědčení k výkonu zdravotnického povolání bez odborného dohledu
  • praxe min. 1 rok u lůžka
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
  • velkou míru samostatnosti a odpovědnosti, aktivní přístup k práci a spolupráci, ochotu se učit novým věcem

 Nabízíme:

  • smysluplnou práci v malém kolektivu, podporující a respektující pracovní prostředí
  • možnost podílet se na vybudování nové zdravotní služby
  • profesní vzdělávání, odbornou supervizi
Předpokládaný nástup: září 2021
Výše úvazku: 1,0
Mzda: 29.000 Kč/celý úvazek

Výběrové řízení proběhne: 10. 5. 2021, přihlášení budou pozváni telefonicky

 Povinné součásti přihlášky:
-       ručně psaný motivační dopis
-       strukturovaný životopis
-       fotokopie dokumentů o dosaženém vzdělání
-       výpis z Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce

-       souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení

Přihlášky, obsahující všechny povinné součásti, zasílejte buď poštou na adresu Charita Svitavy, Polní 354/2, 568 02 Svitavy, anebo e-mailem v naskenovaném souboru na adresu vendula.kourilova@svitavy.charita.cz.
Přihlášky je nutné zaslat nejpozději do 6. 5. 2021. Více informací bude podáno na tel. 737 183 357.